HAVELSAN, “Yönetimde Kalite” ilkesini benimsemiş, 2000’li yılların başından itibaren içselleştirdiği ve uyguladığı “Süreç Odaklılık” felsefesini, “Stratejik Bakış” ile bütünleştirmiş; bu yaklaşımını da oluşturduğu “Kurumsal Yönetim Sistemi” ile tüm iç ve dış paydaşlarına beyan etmiştir.
HAVELSAN’ın halen sürdürdüğü Yönetim Sistemi belgeleri:
Standart / Model |
Kapsam / Açıklama |
CMMI Seviye-3 |
Bütünleşik Yetenek Olgunluk Modeli |
ISO 9001 |
Kalite Yönetim Sistemi |
ISO 27001 |
Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi |
TS EN ISO 14001 |
Çevre Yönetim Sistemi |
İSG-OHSAS TS 18001 |
İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi |
TS ISO/IEC 20000 |
Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi (BTHYS) |
ISO/TS 22301 |
İş Sürekliliği Yönetim Sistemleri (İSYS) |
EFQM |
Avrupa Kalite Yönetim Vakfı Modeli |
Kalite Politikası:
Projelerde/ürünlerde müşteri istek, beklenti ve şikâyetlerini tam olarak karşılamak ve iş ekosistemimizle birlikte öngörülen takvim ve bütçe içerisinde tamamlamak,
Çalışmalarımızda yasal şartlara, HAVELSAN Yönetim Sistemi esaslarına ve etik kurallara uymak,
HAVELSAN Yönetim Sistemi’nin etkinliğini ve uygulamaların verimliliğini, teknolojik alt yapı unsurlarını da kullanarak sürekli iyileştirmek,
Kurumsal stratejilerden hareketle, Kariyer Yönetim Sistemi verilerini kullanarak, insan kaynağı yetkinliklerinin sürekli gelişimini sağlamak.